Echipa interna sau Agentie de marketing ? Balloonline
bln.
Reprezentantul tău online

Este o idee bună să angajezi o agenție pentru afacerea ta?

Dacă nu ești sigur dacă ar trebui să colaborezi cu o agenție de marketing pentru afacerea ta sau să angajezi personal intern, suntem aici să te ajutăm să iei decizia corectă.

echipă internă v.s agenție

Echipă internă vs. Agenție de marketing: Care este alegerea mai bună și când?

Alegerea poate fi dificilă, iar impactul este pe termen lung.

Suntem aici să-ți facem alegerea mai ușoară.

Angajat intern Agenție
Costuri
Salariu lunar + taxe + beneficii + costuri cu angajare & training.
De la 100.000 RON / an
Plătești o sumă clară, lunară, pentru o echipă completă care se poate gestiona singură.
De la 36.000 RON / an
Risc de inactivitate
Când un angajat părăsește compania, angajatorul trebuie să repornească întregul proces de recrutare și formare. Activitățile de marketing ar putea suferi întreruperi în această perioadă.​
Va exista întotdeauna cineva disponibil pentru a se ocupa de sarcini și pentru a susține toate eforturile de marketing ale companiei.​
Viteză de execuție
Ai timpul necesar pentru integrarea și dezvoltarea cunoștințelor echipei
Acces instant la specialiști. Nu pierzi timp cu recrutarea sau trainingul
Flexibilitate
Flexibilitate redusă – ai un singur om care acoperă doar anumite competențe
Flexibilitate crescută – poți scala sus/jos rapid în funcție de buget și nevoi
Instrumente & resurse
Va trebui să cumperi tool-uri și să investești în formare
Agențiile folosesc deja multiple softwares, metode testate și procese clare
Colaboratori externi
Necesită resurse pentru a găsi colaboratori de încredere
Dispune de o bază de date cu furnizori de încredere și servicii adiacente, cum ar fi producția media, billboard, reclame radio
Expertiză
Nu are cum să cunoască toate serviciile pe care o agenție le poate oferi. Dacă ai nevoie de mai mulți specialiști în anumite domenii, trebuie să angajezi mai multe persoane
O agenție oferă acces la mai mulți indivizi cu diferite seturi de competențe și poate adapta lunar volumul de muncă alocat
Hire in-house when
Your time frame is
Unlimited/Long
Your budget is
Infinite/high
Your clarity of need is
High
Your target market is
Local
Your founder
Has marketing knowledge.
Experienced with business hires.
Work with an agency when
Your time frame is
Constrained
Your budget is
Limited
(better talent - rent vs. buy)
Your clarity of need is
Low/Medium
Your target market is
Global
Your founder
Doesn’t have marketing knowledge.
Not experienced with business hires.

Studii de caz

Din 2017 am oferit rezultate remarcabile în diverse industrii. Vezi ce am realizat pentru unii dintre clienții noștri.

Nordes Summer Flavors

Cheia unei campanii de awareness de succes: gin, competiție & cocktailuri, alături de un nivel ridicat de implicare din partea comunității și conținut generat de utilizatori.

Obiectivul principal al acestei campanii, precum și al strategiei generale, a fost creșterea notorietății brandului Nordés și maximizarea engagementului cu brandul, obținând în același timp cel mai bun ROI posibil. Ne-am dorit, de asemenea, să construim o comunitate în jurul brandului și al campaniei, generând totodată un volum consistent de conținut creat de utilizatori (UGC).

Rezultate
0
Înscrieri
0
Finaliști
0
Vizualizări video organice
0
Reach
0
Premii

Ria Money Transfer

O campanie creativă menită să crească cota de piață în România pentru Ria Money Transfer, prin transferuri de bani și înregistrări pe landing page.

Dorind să devină mai vizibili și mai cunoscuți pe piața din România, Ria Money Transfer avea nevoie de o campanie care să-i aducă în atenția consumatorilor și, totodată, să-i convingă să interacționeze cu brandul.

Livrabile
Plan media
& strategie
Copywriting
Design
campanie
Web
design
Meta & Google
Ads
Campanii Radio
Publicitate
outdoor

Flamingo

Strategie și design de brand pentru startup în industria HoReCa.

Flamingo App erau pregătiți să lanseze produsul, însă le lipsea un element esențial pentru a pătrunde pe o piață extrem de competitivă: brandingul. Balloonline a avut misiunea de a transforma produsul într-un brand capabil să creeze o experiență complet nouă între restaurant și client.

Brandul trebuia să fie atractiv atât pentru restaurante, cât și pentru clienții acestora, așa că, pentru a asigura un funnel complet de achiziție a clienților, am dezvoltat un website și o pagină de prezentare dedicate publicului B2B – pentru promovare și solicitări comerciale.

Livrabile
Naming
Logo
design
Brand
story
Website
Event
marketing
Strategie de
poziționare
angajat v.s agenție

Care este mai bun?

Există avantaje și dezavantaje atât pentru personalul intern, cât și pentru o agenție de marketing. Care dintre acestea este cea mai potrivită pentru afacerea ta?

Echipă internă

Avantaje

  1. Focus exclusiv pe brandul tău, așa că vor învăța mai rapid despre compania ta.
  2. Acces direct la locul de muncă și pot crea conținut cu ușurință.
  3. Colaborare mai bună cu celelalte departamente.
  4. Fac parte din cultura companiei tale.

Dezavantaje

  1. Rata mare de fluctuație a personalului.
  2. Proces de recrutare mai lung și mai costisitor.
  3. Costuri ridicate în scalare.
  4. Flexibilitate limitată.
  5. Mai puține puncte de expertiză.
hire an agency
hire an agency

Agenție de marketing

Avantaje

  1. Ai la dispoziție o echipă completă: specialiști în SEO, PPC, branding, web development, social media, design, copywriting etc.
  2. Poți scala rapid campaniile în funcție de buget și obiective.
  3. Poți începe colaborarea imediat, fără perioade lungi de onboarding.
  4. Ai un partener extern obiectiv care poate oferi o perspectivă proaspătă asupra brandului tău.
  5. Contractul este flexibil – poți încheia colaborarea sau ajusta serviciile rapid dacă lucrurile nu funcționează.

Dezavantaje

  1. Lipsa implicării directe în cultura organizațională a companiei tale.
  2. Posibile diferențe de viziune sau stil între agenție și companie.
  3. Trebuie investit timp la început pentru a alinia obiectivele și a explica particularitățile afacerii.
  4. Comunicarea poate dura mai mult, mai ales dacă nu există un proces bine stabilit.

Află ce poate face agenția noastră pentru tine​

Avem resursele și expertiza necesare pentru a construi campanii și strategii care te vor face să ieși în evidență și să obții rezultatele de care ai nevoie pentru afacerea ta.

Te putem ajuta să ajungi la milioane de oameni și să-i implici activ, livrând conținut de calitate care creează experiențe autentice de storytelling și face ca publicul tău să se îndrăgostească de brandul tău.

Sunt cu siguranță o echipă de profesioniști de încredere. Au reușit să răspundă cu succes tuturor nevoilor noastre și și-au demonstrat constant creativitatea.

Diana Dumitrescu
CEO - InnovX Accelerator

They definitely have been the right guys at the right time for us, offering us the solutions and insights we needed in order to build a coherent brand.

Daniel Duncan
General Manager – RubixLink

Colaborăm cu clienți fericiți

De-a lungul anilor, am colaborat cu clienți și branduri din diverse industrii: construcții, sănătate, HoReCa și multe altele.

240+ clienți
8+ ani de experiență
La Balloonline, avem resursele și disponibilitatea de a-ți aloca un account manager dedicat și de a-ți oferi comunicare directă cu toți colegii implicați în proiect, pentru transparență și încredere.
Vladimir Sabo, CEO Balloonline
Work With us

Hai să vedem dacă suntem o alegere potrivită pentru afacerea ta.

Dacă încă nu ești sigur dacă ar trebui să angajezi o agenție sau pe cineva în echipa ta, sau dacă deja ți-ai făcut o părere și ești gata să colaborezi cu o agenție, noi suntem pregătiți să te ajutăm. Programează o consultanță gratuită cu CEO-ul nostru și află ce poți face pentru ca afacerea ta să reușească și să prospere.

Beneficiile tale:

Contact us

fb. / ig. / in.